Sunday, August 1, 2010

ERROR ERROR ERROR!!!!

Dua hari lepas aku telah menformatkan komputer aku disebabkan ada file yang aku nak delete tapi takleh nak delete.. aku pun taktau sebab apa file tu takleh nak delete.. abih aku try cari solution tapi tak jadi jugak.. tapi semalam jadi lagi problem sama.. tak leh nak delete file.. file yang aku nak delete tuh format mp4.. jadi lagi skali aku try cari apahal la tak leh nak delete.. abih cari punya cari last skali aku try uninstall media player clasic aku.. tup2 leh la plak nak delete.. aku pun try kaji sebab apa mpc aku wat hal.. baru aku tau rupanya mpc aku version 5.0 ni tak compatible ngan pc aku.. aku upgrade mpc jadi 6.0 trus ok.. so senang ati la aku.. klu tidak kena format lagi la pc aku kalo aku tak jumpa punca problem nih... so disini aku nak nasihatkan sapa yang pakai codec mpc 5.0 full version pastu guna window xp baik upgrade ke version 6.0.. lagipun version 6.0 nih cam best je pakai... itu saja cerita yang aku nak kongsi hari nihh.. sapa2 yang ada problem ngan komputer leh la nak tanya aku.. kalo aku leh setle aku bgtau...

kalo nak donlot klick kat sini...

ni rupa player mpc tuh..

















"life.. just make your step up.."
-bddagreat-

0 comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave A Comment