Saturday, August 28, 2010

Strategy is all you need!!

So post kali aku nak cita pasal game yang leh kata mesti jadi kewajipan untuk aku main lepas balik keja.. aku rasa semua orang mesti penah main tak pun paling bangsat pun penah tgk orang len men.. nama Game ini adalah RED ALERT 2 Command and Conquer..

game nih memang aku minat walaupun aku rasa game nih time aku skolah lagi.. kira2 8 9 tahun lepas la.. yang membuatkan aku minat gila ngan game nih sebab kena guna strategi, kira kena guna otak yang lebih skit untuk game nih.. memang banyak lagi game yang kena pakai otak tapi bagi aku game nih la yang terbaik utk aku coz dia tak lah smpai nak kena urus suma tentera pastu krna sediakan tool untuk perang la apa la.. game nih simple ja cuma kena wat building n tentera.. pastu fikir nak defend and attack.. dan lagi satu pikir camna nak tambah duit.. itu ja..


klu game len yang dikelaskan game strategik aku rasa ada yang kena kutip resurce mcm baru leh wat building pastu kena jaga citizen.. pastu untuk army plak kena guna resource le lak.. kira agak komplicated gak la.. red alert nih memang sesuai la bagi aku yang suka game strategik tapi taknak la sampai kena jadi bendahara ke perdana menteri lak sampai suma sudut kena jaga.. kira game ni aku cam jadi komander je la.. just pikir macammana nak sedia army pastu defend base aku then how to attack enemy.. jadi aku rasa sesapa yng rasa nak men game strategik tapi taknak la sampai pecah kpla pikir aku rasa game nih memang sesuai.. and last but not least.. game nih tak la makan masa berjam2.. kadang tuh in a 1/4 hour this game can be finish.. so apa tggu lagi.. try la.. bukan rugi apa2 pun..

"life... Make it Fun!!"
-bddagreat-

0 comments:

Post a Comment

Feel Free To Leave A Comment