Saturday, September 4, 2010

Welcome Home


pada tanggal 5hb September ini aku akan melangkahkan kaki aku untuk pulang ke kampung halaman aku yang terletak di suatu daerah di namakan Baling, di sebuah negeri yang aman dan damai serta luas menghijau... Kedah.. hehehe.. cun la ayat tuh.. dimaklumkan bahawa aku bukan lah balik dengan berjalan kaki.. tapi menaiki kenderaan yang diciptakan oleh manusia untuk memudahkan manusia itu sendiri.. diharapkan perjalanan aku menuju ke kampung halaman aku berjalan dengan lancar selancarnya.. terasa rindu untuk bertemu ayahanda dan bondaku yang selalu menantikan kepulangan anakandanya yang jarang2 untuk pulang ke kampung halaman.. terasa bagaikan tidak sabar untuk menantikan hari kepulanganku yang cuma dua hari saja lagi..


diharap kepulangan ku nanti disambut dengan tawa ria anak2 buah aku dan juga saudara2 aku yang menetap di kampung halamanku... dan pada tanggal 5hb itu juga rakan2 perjuangan aku sewaktu dipersokalahan dahulu telah membuat majlis berbuka puasa yang bertempat di suatu daerah sibuk iaitu Sungai Petani.. aku berharap agar dapat menyertai majlis tersebut dan berjumpa dengan sahabat aku yang telah lama tidak ketemu.. majlis yang bagaikan majlis tahunan bagi kami untuk merapatkan lagi hubungan dan juga memastikan ikatan persahabatan kami tidak akan putus.. aku berharap segal yang kuharapkan akan berlaku dan berjalan dengan lancar dan dapat memberi memori indah kepadaku untuk ku simpan semat di mindaku.. sahbat samalah kita berdoa supaya majlis ini berlangsung dengan sempurna..

well.. i think that all for here.. i will update my blog once this event done.. hope this event can bring a lot of good memory.. and for my parent.. wait for your son.. i will back soon..

"life.. when you know the future.. is boring.."
-bddagreat-

5 comments:

  1. sila lah mengomen post aku..
    patut la bnyk org tanya aku camana nak komen rupa2nya komen aku nih memang tak dapat..
    sekarang dah ok dah..

    ReplyDelete
  2. aikk.. tak jadi pun..

    ReplyDelete
  3. hehehehe.. testing2 la suma.. sebelum di testing kan..

    ReplyDelete

Feel Free To Leave A Comment